模組討論:zh-see

頁面內容唔支援其他語言。
來自維基辭典

@User:H78c67c;我當初開模組:用戶:Cedric tsan cantonais/沙盒/詞性/分類/data嗰陣,經常遇到同樣嘅字元多次被模組轉換嘅事。例如:個模組裏面當初有「text = replace(text , '定冠' , '定冠詞' )」同「text = replace(text , '不定冠' , '不定冠詞' )」,結果輸入「不定冠」會轉換出「不定冠詞詞」,因為個模組先係將「不定冠」裏面嘅「定冠」轉換成「定冠詞」,得出「不定冠詞」,然後再將「不定冠詞」裏面嘅「不定冠」轉換成「不定冠詞」,最後得出「不定冠詞詞」。最後我要靠將「不定冠」改成「不定_冠」先避免到爾個問題。

模組:zh-see有好幾個單字母轉換程序,驚唔驚同一個問題出現?【粵語文學大使殘陽孤侠粵維辭典起錨! 2019年3月26號 (二) 06:39 (UTC)[回覆]